dimarts, 23 de febrer del 2016

Autoavaluant-me el blog


Avui al final de la sessió se'ns ha demanat que ens avaluéssim el nostre propi blog. Malgrat que sembli una tasca molt complicada no ens ha estat tan difícil ja que la professora ens ha facilitat una rúbrica en la qual s'explicava què havia de contenir un blog per ser considerat mereixedor de un excel·lent, de un notable,... i així fins a una mostra de com havia de ser un blog per tal de ser poc complet i mereixedor de un insuficient. 
És així com observant els diferents nivells que se'm presentaven a la rúbrica i els requisits que es necessitaven per a cada nivell, he arribat a la conclusió de que malgrat que el meu blog no és mereixedor de un excel·lent ni molt menys, no està malament. 
Font: Openphoto
Els motius per els quals he arribat a aquesta conclusió han estat els següents: a les entrades hi ha pocs errors gramaticals i ortogràfics, o almenys això és el que intento; les entrades mostren cohesió i a més hi ha un rerefons que les relaciona totes entre elles; les entrades presenten enllaços a altres pàgines webs i imatges, malgrat que de moment encara no he enllaçat cap vídeo al meu blog; les meves opinions personals es veuen reflectides a les entrades i es mostra que comprenc el tema sobre el qual escric; les entrades van seguint l'ordre en què duem a terme les sessions i són publicades de manera regular, etc.
Tot i així, també m'he adonat de moltes coses que podria millorar de cara a les pròximes publicacions. Un punt que sobretot voldria destacar ja que veig que fallo sovint és que no solc contestar als comentaris que em publiquen els meus companys a les entrades que realitzo. A més, també hauria d'intentar comentar les entrades que redacten els meus companys als seus blogs. 
Gràcies a aquesta autoavaluació del meu blog, m'he adonat de quins són els punts forts i quins són els punts febles del meu blog, i és així com espero poder anar millorant mica en mica, ja que com bé diu el meu blog: " De mica en mica s'omple la pica".
A reveure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada